Výběr roštů pro kolová vozidla
Osobní auta zátěžná plocha 200 x 200 mm
Třída můstku 3/3 zátěžná plocha 200 x 200 mm
Třída můstku 6/6 zátěžná plocha 200 x 200 mm
Třída můstku 9/9 zátěžná plocha 200 x 260 mm
Třída můstku 12/12 zátěžná plocha 200 x 300 mm
Třída můstku 30/30 zátěžná plocha 200 x 400 mm
Třída můstku 60/60 zátěžná plocha 200 x 600 mm
Dynamický koeficient (DIN 1072)
V případech, kdy dráha jízdy vozidla přechází místy výrazně citlivými na zatížení při brždění (jako např. prvky lávek a podlahové rošty) předpokládané zatížení je třeba zvětšit v souladu s dynamickým koeficientem – 1,3.
Např. 750/975, kde 750 – tlak kola, 975 – tlak kola po zohlednění dynamického koeficientu.
Specifikace roštů pro kolová vozidla